1.02.2017

Kocaman Tabaklar Denilince

Happymoon' s Watergarden Ataşehir İSTANBUL


   Bir önceki yazımda WATERGARDEN İstanbul' u uzun uzun yazmış, yazının sonuna doğru da gezinti öncesi harika şeyler yediğimizden bahsetmiştim.  Şimdi sırada bu harika yemekleri yediğimiz MEKAN ile ilgili bilgiler ve fotoğraflar var. Bu kez Happymoon' s Watergarden lezzetlerini tatma fırsatı buldum...



 Happymoon' s birçok yerde şubesi olan, hizmet kalitesi ve MENÜ ZENGİNLİĞİ açısından çok beğendiğim bir mekan. Watergarden' da ki YERİ de, KONSEPTİ de çok ama çok güzel olmuş...




 Daha önceki yazımda da bahsettiğim gibi sevgili Eray KILIÇ daveti ile bugün burada bir araya geldik ve tam da menüde yazdığı gibi '' KOCCAMAN LEZZETLER '' i denemeye çoktan hazırdık :)




 DÜNYA MUTFAĞININ  çok ama çok özel lezzetleri ile sizi buluşturuyorken, bunu hiç de elini korkak alıştırarak yapmıyor. Tüm tabaklar o kadar dolu dolu ki, aman dikkat diyim, sipariş verirken aklınıza BEN geleyim :)) DEKORASYONU oldukça iddialı ve şık buldum, renklere BAYILDIM...


BAŞLANGIÇ olarak bu mini KÖFTE sandviçleri kesinlikle tavsiye ediyorum. Ana yemeğiniz gelene kadar, çıtır çıtır sıcacık ekmeklerin arasında ki minik köfteler sizi oyalamaya yetiyor. Ayrıca SOSU da çok başarılı...


 Başlangıç olarak bir diğer seçenek olarak TATLI HARDAL SOS ile beraber servis edilen, ızgara tavuk bonfile, mısır, domates ve salatalıkdan oluşan TAVUK SALATASI da oldukça lezzizdi...


 Mekanın bir AVM standardında düşünüldüğünde, ALAN olarak çok ama çok büyük ve FERAH olduğunu rahatça söyleyebilirim. Ayrıca IŞIK, LAZER ve ATEŞ GÖSTERİLERİ yapılan havuzun hemen karşısında yer alması da çok önemli bir avantaj. Yemeğinizi yerken hafta içi SAAT BAŞI, hafta sonları ise YARIM SAAT ara ile yapılan müzik eşliğinde ki gösterileri izleyebilmeniz de mekana artı bir değer katıyor...


  IZGARA SOMON ve RAVİOLİ' nin de ciddi anlamda tercih edilesi olduğunu itiraf etmemde fayda olacak :))) Mekan hafta içi ve hafta sonu olmak üzere 8:30' dan itibaren HİZMET veriyor ve benim gitmiş olduğum öğle yemeği saatleri başlangıcında dahi yer bulmakta sıkıntı yaşayabileceğinizi de eklemek istiyorum... 


 Farklı bir lezzet olarak ayrıca CHİCKEN ASPARAGUS' u da deneyebilirsiniz. Yeşil KUŞKONMAZ, tavuk but parçaları, DİJON krem sos, BUĞDAYLI PANCAR RİSOTTO, brokoli ve patatesin birleşiminden oluşan bir tabakta show yapıyor resmen :)) Pancar risottoyu çok merak etmiştim menüde görünce ki ÇOK BAŞARILI buldum...



 Ve tabi ki BENİM FİNALLERİM, tatlı finallerim :)) Bu kez tatlı finallerimde 2 farklı TATLI var. İlki ÇİKOLATALI SUFLE ki bir klasiktir kendileri, her yerde yenmez ama burası bu konuda da BAŞARILI olmuş. Diğeri ise KIZARMIŞ DONDURMA. Yaz kış dondurmaya HAYIR diyemeyen ben, menüde görünce çok heyecanlanmıştım doğrusu. Kendilerinin tadına baktığımda ise heyecanımın hiç de boşuna olmadığını anladım :))) Tekrar etmekte fayda görüyorum. Happymoon' s da porsiyonlar oldukça BÜYÜK, ona göre sipariş verin derim. Örneğin bu tatlıyı rahat rahat 2 KİŞİ yersiniz...



  Watergarden HAPPYMOON' S kesinlikle bu YAŞAM MERKEZİ' nin en göze çarpan restoranlarından biri şu an için...

 Bir sonraki yazım GASTRONOMİ TURİZMİ  DERNEĞİ' nin ALANCHA RESTAURANT' ta düzenlediği bir şarap tadımı olacak. O zamana değin, 

                                  Sevgiyle Kalın...

Happy Moon's Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Yorum Gönder

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)