12.04.2016

Konya' da Nerede Kaldık?

Holiday Garden İnn KONYA


   Konya' ya gel,ilk önce OTELİNE yerleş ama Konya yazılarında oteli en sona bırak :)))) Yatmak kalkmak bahane, şehri gezip keşfetmek ŞAHANE idi ne yapabilirim diyerek hemen KONYA' ya geldiğinizde kalmak için rahatlıkla tercih edebileceğiniz HOLİDAY GARDEN İNN hakkında biraz bilgi vermek istiyorum...
  

Öncelikle MEVLANA KÜLTÜR MERKEZİ' nin hemen karşısında bulunması nedeniyle hem burayı gezebilmek adına hem de şehir merkezine yürüme mesafesinde olmasından dolayı büyük bir avantaj sağlıyor...


Konya' ya hava yoluyla gelecekseniz, HAVA ALANINA 15 dk. mesafede yer alıyor ki bu da bir diğer avantaj...



Toplantı odaları, lobby barı, balo salonu, restaurantı, 24 saat AÇIK olan marketi ve yine 24 saat açık olan SPOR SALONU ile ihtiyacınız olabilecek her şeyi karşılayan otelde giriş saatleri 14:00, çıkış saatleri ise 12:00 olarak belirlenmiş...



Otele maalesef ki EVCİL HAYVAN kabul edilmiyor :(  




Business Center da iş için gelmiş ama laptopunu evinde unutmuş olanlar için :)) ya da internetten kopamayan ama cep telefonunu evde unutmuş gençler için kullanılmaya hazır bekliyor :)) Eskiden hatırlıyorum da böyle cep telefonları falan yok, hele laptoplar hiç yok :)) otellere gittiğimizde hemen çöreklenirdik bu odalara :)) Ama şimdi sanki fazla gereksiz gibi geliyor bana. Onun yerine mesela butik bir PASTANE yapılabilir :)))


 Küçük bir ARKA BAHÇESİ var ki bence bir otel için en özenilmesi gereken yerlerden biri olmalı bu bahçeler. Ama ben HOLİDAY GARDEN İNN gibi bir otel için bunun için ayrılan  alanı yetersiz buldum :( 



Ve benim en sevdiğim bölüm :)) Restaurant bölümü. Akşam yemeklerini deneme fırsatımız olmadı ne yazık ki :( Konya' da bunca güzel ve keşfedilecek yer varken otelin yemeklerini denemek aklıma dahi gelmedi :) 



Ama sabah KAHVALTISINI tabi ki kaçırmadık...



Sağlıklı beslenmek isteyenler de benim gibi TATİLDE dibine vurmak isteyenler de düşünülmüş ve güzel bir AÇIK BÜFE hazırlamış HOLİDAY GARDEN İNN...


Böreklerine, peynirlerine ve reçellerine bayıldım ama ...



Bu SOSİSLER ve BAL beni benden aldıııııı, götürdü :)))



Birçok yerin aksine KAHVALTILIK GEVREKLER konusunda oldukça bonkör davranmışlardı. Hafta içi günlerde sabah kahvaltısı saat 10:00 'a kadar, hafta sonunda ise 11:00' e kadar. Biliyorum ki oteller için bu hiç de kolay değil (birçok sebepten ötürü) ama lütfen ama lütfen en azından şu saatlerinizi hafta sonunda bir 12:00 - 13:00 falan yapsanız da geceden kalma bizler, yarı gözü açık, uykusunu almadan koşturmasak :)))




 Güler yüzlü personeliyle, sessiz sakin oluşuyla, güzel kahvaltısıyla, pofidik yorgan ve yastıklarıyla, konforlu odalarıyla bize EVİMİZDEYMİŞ hissi veren HOLİDAY GARDEN İNN, teşekkürler...

Eveeeet şimdilik KONYA' ya ilk ziyaretimizden sizlerle buluşturmak, paylaşmak istediğim bana geriye kalanlar bunlar. Bir sonra ki ziyaretim için şimdiden MEKAN BİRİKTİRİYORUM. Eğer sevgili 2tek1cift mutlaka burayı da görmelisin dediğiniz yerler varsa bana yazın lütfen...

Bir sonraki yazım Ataşehir Baldır Bulvar 216 olacak. O zamana değin,


Sevgiyle Kalın

2 yorum:

  1. Çalışkanım benim pazar demeyip hafta sonu tatilini sırf bizler için hiybeee eden güzelim her şeyin bizler için deyip bu güzel yazıyı bize sunmak harika gerçekten çok güzel olmuş yine bir çırpıda okundu resimler de harika bizde bir dahakiii yeni yazıyı sabırsızlıkla buluşmak dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim elifcimm ❤️❤️❤️ Bu aralar arı gibiyim 😊 Aslında hep öyleyim 😉 Yazmayı Ve paylaşmayı seviyorum ❤️ Beğenmene sevindim 🙏🏻 Sıradaki yazı da hazır 👍🏻 Yarın akşam bekle geliyor 😉❤️😘

      Sil

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)