10.24.2016

Eskişehir' de Ne Yenir?

 Posta Pide ESKİŞEHİR

  Eskişehir' de son günümüz :( Bugün artık dönüş yolcusuyuz ve zamanımız az, gezecek yerler de daha çok var :)) Öncesinde enerjiye ihtiyacımız var ki POSTA PİDE' de bu ziyadesiyle karşılanacaktır diye düşünerek yola çıkıyoruz...




   Eskişehir ile ilgili yazılarıma başlarken de söylediğim gibi, çarşıya yakın bir OTELDE kalmak bize çok büyük avantajlar sağladı. Neredeyse her yere yürüyerek ve çok da keyif alarak gittik. Olmadı TRAMVAYA bindik ki o da çok güzeldi...




   Böylece hem gideceğiniz yere doğru yol alırken, hem de listenizde ya da kafanızda hiç de olmayan farklı mekanlarla da karşılaşmanız olası...




   Posta Pide, Köprübaşı Caddesi' nde ODUNPAZARI bölgesinde. Menüsünde PİDE başta olmak üzere :)) TÜRK MUTFAĞI ve kebap çeşitleri var...




   Daha kapısına gelir gelmez, fotoğraflarda da görebileceğiniz gibi KIRMIZI BEYAZ süslemeler ilgimi çekti. İçerisi de bir o kadar KIRMIZI idi :)) Merak edip sormama gerek kalmadan ARKA masadan BİR BAYANIN bağırışlarını duyduk :)))




   '' PASTAMDA BİR ŞEY VAR!'' Herkesin ilgisi bir anda bayana yöneldi. Servis elemanı ise gayet rahat ve gülümseyerek yanlarına yaklaştı ve '' TEBRİKLER HANIMEFENDİ '' dedi. Herkes TABİ ŞOOK !!!




   Bugün hala yazarken beni gülümseten bir olay bu :))) Meğer dün  SEVGİLİLER GÜNÜ olduğu için mekanlarında KONSEPT çalışması yapmışlar ve her yer KIRMIZI BEYAZ süslenmiş. Ayrıca KOCAMAN BİR PASTA yaptırılmış, PEMBE PEMBE ve içine bir küçük TEK TAŞ yerleştirmişler :))) Ve bu tek taş da hanımefendiye çıkmış :)




   Yediklerimizle ilgili yorumlara geçmeden önce, konuyla ilgili son bir şey eklemek istiyorum. POSTA PİDE' yi kocaman alkışlıyorum. Böylesine ufak tefek güzellikler yapmak çok ama çok önemli bence. Yaptıkları bu olayın havasına da girmişler ki bu daha da önemli. Bütün servis elemanları güler yüzlü, kibar ve düşünceliydiler. Bu HAZIRLIKLARI yaptıkları gibi, anlamını da yaşıyor ve müşterilerine yaşatıyor olmaları da ayrı güzeldi...




   Bir de şu TEK TAŞ bizim 2tek' in PRENSESİNE çıksaydı iyiydi :)) Efendim biz onlardan önce gelmişiz de :))) onlar hemen bizden sonra gelmiş de :)) biz yemek söylediğimiz için, onlar söylemediği için PASTA önce onlara gitmiş de :)) yoksa O' na çıkabilirmiş de :))) de de de... 9 yaşında ki bir çok de' lerden bir DEMET :))))



   Hızlı ve GÜLER YÜZLÜ servis ve LEZZETLİ YEMEKLER...

   Balaban köfte inanılmaz lezzetli, kesinlikle tavsiye ediyorum. Ayranı mutlaka açık ayran için, nefis. Piyaza bayıldım. Mercimek çorbası tam kıvamındaydı. İkram olarak gelen AMERİKAN SALATASI ve acılı EZME büyük bir iştah açıcı oluyor uyarmalıyım :))) 2tek için söylediğimiz köftesi de çok lezzetliydi...

   Ayrıca sulu yemekleri her gün değişen menülerle çıkıyormuş ki çalışanlar için harika bence. Ve SAÇ KAVURMASINI da çok tavsiye ettiler ama bizde yer kalmadığı için onu deneyemedik :))) Belki siz giderseniz deneyip yazarsınız bana daha sonra :)


Eskişehir' de insanların genel olarak MUTLU olduklarını fark etmiştim ve bu beni inanılmaz keyiflendirmişti. Son zamanlarda yaşadığım şehir olan İSTANBUL' da adım başı sürekli somurtan, selamı sabahı günaydını olmayan, MUTSUZ o kadar çok insan görüyorum ki ...

 Bu da beni oldukça fazla üzüyor :((( Burada POSTA PİDE de bunu çok net fark ettim. Mekanda olduğumuz süre boyunca, tüm gün çalışan, hizmet sektöründe olan servis elemanları bile yüzünde ki tebessümü asla eksik etmediler ...


  İnsanların mutlu olduğu bu güzel şehre mutlaka yolunuzu düşürün ve BALABAN KÖFTE yemeden dönmeyin :))))


   Bir sonraki yazım  Laktozsuz Süt ve Laktozsuz Ürünler Hakkında Her Şey olacak. O zamana değin,


                                                   Sevgiyle Kalın...

            
                                                    POSTA PİDE

           Arifiye Mahallesi Köprübaşı Caddesi Yandaş Sokak No:9 

                                        ODUNPAZARI ESKİŞEHİR

Yorum Gönder

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)