2.28.2016

Eskişehir' de Türk Kahvesi Keyfi

Taş Başı Kumda Kahve ESKİŞEHİR


 Eskişehir...
Evet zevkler ve renkler FARKLIDIR. Ama her zaman değil. Bazen bazı zevkler ve renkler her kim olursa olsun söz konusu kişi, ya bariz KÖTÜDÜR  ya da bariz İYİDİR...


 Eskişehir de bence ÖYLE. Sanmıyorum ki, ya da en azından ben hiç duymadım,bu şehre gelip de görüp de ''Hadi canım burada da yaşanır mı? Burası nasıl bir yer böyle? Vallahi gittik gördük ama vakit kaybetmişiz. Siz SAKIN GİTMEYİN '' çeşidinde cümleler duymuş olun...


Ruhu olan, kimliği olan, huzuru olan bir ŞEHİR. Nedendir bilmiyorum bana CİNSİYETİ de olan bir şehir gibi hissettirdi kendisini...


Bir düzeni var, belirli renkleri var, bazı yerleri rengarenk, bazı yerleri hüzünlü, bazı yerleri eğlenceli ama kesinlikle çok ÖZEL...


Şehrin renkleri var, yeşiller ve bordolar; şehrin aksesuarları var bronzlar; şehrin ruhu var MUTLU ve HUZURLU ...



Sanırım artık TAŞ BAŞI KUMDA KAHVEYİ de biraz anlatmalıyım :)))) Çocuk parkı veya çocuk oyun alanı yok ama gerek de YOK :)) Siz kahvenizi keyifli keyifli içerken onlar da güvenli bir şekilde ortalıkta koşturup eğlenebiliyorlar. En azından bizim 2tek öyle yaptı :)))


Arifiye Mahallesi İki Eylül Caddesi' nde güzel, şirin, küçük bir meydanı karşısına almış; SANKİ alışverişten, işten güçten,günlük koşuşturmalardan yorulmuş, BİR MOLA vermek isteyen herkesi kucaklamak için konumlanmış gibi bekliyor sizi tam karşınızda ...


Kumda TÜRK KAHVESİ. Zaten millet olarak Türk kahvesi bağımlısıyız :) Aslında düşündüğümde taaa eskilerde hatırlıyorum da bir, SABAH iyi demlenmiş TAVŞAN KANI ÇAYIMIZ bir de, kahvaltıdan sonra ve  akşam yemekten sonra içilen TÜRK KAHVESİ kültürümüz vardı :)  


Oysa şimdilerde adım başı çeşit çeşit kahve dükkanları ve sabah KAHVE içmeden ayılamayan bir biz VAR :(( 


Tam ben hafiften geçmişe gitmiş NOSTALJİ yaparken çektiğim fotoğraf nasıl denk geldi :)) İçeri girdiğimde duvarlarda ki fotoğraflara bayılmıştım. Eski fotoğraflardan oluşan dekor, sedirler, güler yüzlü çalışanlar,mis gibi kahve kokusu...


 Eski YEŞİLÇAM FİLMLERİ' nde oynayan müthiş oyuncuların fotoğrafları duvarları süslerken fonda da tabi ki eski şarkılar...


Damla sakızlı TÜRK KAHVESİ, kakuleli Türk kahvesi, dibek kahvesi, sütlü kahve, sütlü MUZLU Türk kahvesi, vanilyalı Türk kahvesi, çikolatalı Türk kahvesi, liste uzuyor da uzuyor  :))


Biz kakuleli ve damla sakızlı Türk kahvelerini denedik ve tabi ki memnun kaldık. Kahvenin dışında da farklı İÇECEK seçenekleri var hatta KAHVALTI ve TOST çeşitleri de var. Ve fiyatlar gördüğünüz gibi ÇOK UYGUN...



Ve işte bu da SUNUM. Ya da şöyle de diyebiliriz, SUNUM BUDUR...

Yolunuz ESKİŞEHİR' e düşerse TAŞ BAŞI KUMDA KAHVE' yi pas geçmeyin...








Yorum Gönder

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)