10.07.2015

06 Ankara Sereserpe Köftecisi

Bostancı İSTANBUL

 Seviyorum... Farklılık yaratan, alışılagelmişin dışında, beklerken heyecanlandıran, tadarken memnun bırakan ve ayrılırken ''tekrar gelecek ben '' dedirten mekanları seviyorum...



  Ben yazıya bu görüntüyle başlamayı uygun buldum :))) Göründüğü kadar güzel hatta iddia ediyorum daha da güzel ...



  Belki de en baştan başlamam lazım :) Heyecanlandım ortadan girdim konuya :) 06 Sereserpe Köftecisi aslında çok merkezi bir yerde ama bulunduğu yerde bile çoğu kişi tarafından bilinmiyor. İlginç değil mi? Neden acaba ? ...



  Çünkü ne bir tabela, ne bir yönlendirici ne de mekanın ismi yazan kocamaaaan şeyler yok !!! Hemen yanında ki kebapçıda var ama burada yok. Bir an orası sanıyorsunuz ama değil hemen yanı :))



  Ama kapıda kuyruk var, sıra bekleyen çoluk çocuk amca teyze dede nine herkes var :)))



  Köfteci yahu alt tarafı diyenler için, hayır değil :))) Tamam köfteci hatta köfteler yiyeni kaldırıp oynatmıyor, çok çok muazzam lezzet patlaması yaratmıyor. Peki ne yapıyor ? ...



  Köfteler gayet normal lezzette güzel köfteler ve burada kıvamında pişiriliyor, ekmekler kızartılıp üstüne köfteler konulup masaya getiriliyor. Olay da tam burada başlıyor :))) ...



  Masaya garson geliyor, sipariş alıyor ve döndüğünde masaya sadece bir kağıt örtüp gidiyor. Tabak yok, çatal yok, bıçak yok, bardak yok :))))
Ne kadar farklı değil mi ? :)))



  Menü yok, içecek dışında seçenek de yok. Salata ve köfte fix :) A bir de köftenizi 1 veya 1.5 seçme şansınız var ki bence benim gibi 1 deyip sonradan ilave ettirmektense rahat rahat 1.5 deyin gitsin, gidiyor çünkü :))))



  Salata cidden olay, yanında közlenmiş sarımsak geliyor ki o da süper :)))



  Ve köfteler, şalgamlar, ayranlar, köz biberler :)) Ellerimize kuvvet başlıyoruz keyifle yemeye :)) ...



  :))) Masaların tümü yemek sonrası bu halde :))))



  Biz 2tek1çift SERESERPE'ye bayıldık. Mutlaka gelin diyorum başka ne diyim :))) ...

  2tek1çift 65tl. - 80tl. ...

                               Kısa...Kısa...

-Haftanın 7 günü 11:00 - 22:00 saatleri arasında açık.

-Kredi kartları geçerli.

-Otoparkı yok ama hemen önünde yol boyunca park edebilirsiniz.

-Bebek arabası ve tekerlekli sandalye kullanımı için girişte birkaç basamak var onların dışında müsait.

-Biz hafta sonu geldik az da olsa sıra bekledik.

-Alkol servisi yok.

-Dış mekan ve iç mekanı var.

-Bostancı Köprüsünden sahile inerken yolun sağında bulunuyor. Tabelası yok görebileceğiniz herhangi bir yönlendirmesi yok dikkat edin :))

06 Ankara Sereserpe Köftecisi 

Bostancı Mahallesi Prof.Dr.Ali Nihat 
    
Tarlan Caddesi No:82 Kadıköy

İstanbul

(0216)658 7700









  






Yorum Gönder

Fikirlerinizi Lütfen Benimle Paylaşın

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Aramak istediğiniz kelimeyi yazın ve Enter'a basın :)